Spolupráca zložiek obyvateľov sídliska

28.03.2018

Myslím si, že niektoré aktivity, nápady za nás nik iný nerobí len my. Od nás by mali vznikať nápady, od nás by sa mali kompetentní dozvedať, kde nás tlačí topánka a prečo. 

Z doterajších skúsenosti keď, akože naši zástupcovia nejako zlyhávajú, je možná aj iná platforma, než chodiť osobne a kus za kusom za nejakým poslancom, ak na nás má čas a dokáže požiadavky vstrebať a tou je naša vzájomná komunikácia a spoločný a hromadne predkladaný nápad na riešenie tým, ktorým to prináleží a čo to majú v náplni práce a za čo ich platíme. Slušne.

Preto som zostavil túto digitálnu platformu.      

Nuž úprimne,

ak sa má niečo dosiahnuť, musí sa pracovať tímovo a k tomu je nevyhnutná komunikácia. A tak by ma potešila, ak by nejaká bola.

Nejaké témy som nahodil v https://podhradova.blogspot.com/

Márne som sa snažil na prelome roka 23-24 zistiť nejaké informácie ohľadne rozmiestnenia zberných kontajnerov v meste. Už som rezignoval, ale... teraz som objavil, ale nie na stránkach MČ:

Dejú sa veci existuje územné rozhodnutie č. 2 na stavbu väčšiu ako predošlý variant. Čítajte predošlé články.

Udialo sa niečo, čo sa deje ohľadne potravín, služieb, bytoviek, Klas? Jednou vetou to nejde povedať pri stretnutí sa na chodníku. Nuž odporúčam sledovať stránky, teda aspoň tieto, lebo nik iný sa témou nezaoberá a ani nič nepublikuje.

a zadarmo. Vyskúšame napríklad do konca roka 2023, ako pomoc, najmä informačná, pre obyvateľov sídliska, podnikateľov.

sídlisko Podhradová, stránky pre občanov založené 28.03.2018  
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky