Pridal som v kapitole "užitočné linky"

06.02.2023

Pridal som pre sídlisko a tunajších občanov zaujímavé: boxové zásielky, pošta, ZOO, návrh pastoračného centra farnosti sv. Ondreja, Google maps

https://podhradova.webnode.sk/uzitocne-linky/

  • Pridal som info o zasielaní a doručovaní zásielok z internetu (Alza) či poštových zásielkách a odoslaniach (Sl. pošta) čo nájdete v sekcii "užitočné linky", aby ste nemuseli zbytočne,  ak sa dá) chodiť či jazdiť na najbližšiu a či lepšie povedané dosť vzdialenú poštu. 
  • Pridal som info o tunajších vecičkách - články, novosti zo ZOO, video s navrhovaného pastoračného centra farnosti sv. Ondreja 
  • Pridal som Gogle maps, kde si môžete nájsť služby vo zvolenej oblasti
  • Pridal som turitické zaujímavosti v okolí Podhradovej, mapku a podobne
  • Pridal som pozvánku do sveta hôr, turistiky, horských športov, na portál horami.sk

čo sú stránky určené pre priateľov hôr a milovníkov prírody. Ale nielen im.

Základnou filozofiou stránok je poskytnúť návštevníkom stránok informačný servis pre pobyt na horách, spojiť šport, rekreáciu, pohyb, poznanie, krásu prírody, ušľachtilosť ľudského spolunažívania, kamarátstva, priateľstva v zdravej prírode, pracovať takto na svojom zdraví a zdraví celej našej planéty.

A rozšíriť tak rady zdravých a šťastných tvorov, pri zlepšení kvality ich života.

sídlisko Podhradová, stránky pre občanov založené 28.03.2018  
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky